Tradueix

dimecres, 12 de juny del 2013

Reciclant samarretes.

Arriba un dia en que les samarretes blanques deixen de ser blanques i llavors, ja no saps que fer amb elles. Jo d'aquestes en tinc moltes així que vaig decidir agafar-ne una i donar-li un nou estil. És ben senzill. 

Necessitareu colorant de roba de dos colors. Ara vénen uns sobrets de 5 grams de colorant que van molt bé per fer aquestes coses, així t'estalvies comprar un paquet sencer d'aquells que després no saps que fer amb ells. També necessitareu pintura tèxtil. Jo en aquest cas vaig gastar una blava i una que tenia com purpurina.

Tenyiu tota la samarreta del color més clar i després, quan ja estigui ben tenyida i escorreguda tenyiu la part de baix del color més fosc i esteneu-la cap per baix.

Un cop seca, ja la podeu pintar com més us agradi. Aquí teniu el meu resultat:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada