Tradueix

dilluns, 10 de juny del 2013

Cançons per començar el dia.

La música és una part molt important del meu dia a dia, com de la majoria de persones, encara que no ens n'adonem. L'escoltem al matí quan posem la radio, quan anem amb cotxe, quan caminem pel carrer, n'hi ha que canten a la dutxa, mentre cuinen o mentre treuen la pols. Escoltem música quan estem contents o quan estem molt tristos. D'alguna manera sempre hi és present. 

Hi ha cançons i cançons, hi ha qui diu que hi ha música bona i dolenta. Jo, no ho veig així. Hi ha una música per a cada moment, cançons que ens agraden per la lletra, pel missatge pel fons, d'altres pel ritme, la sonoritat. Hi ha cançons que tothom diu que són taaant dolentes, i després quan sonen en alguna festa tots ballem sense parar, doncs, tan dolentes no deuen ser, no?

Hi ha cançons que et recorden a persones, a moments, a èpoques de la teva vida. I, hi ha cançons per començar el dia. Jo aquí us en deixo una, és d'aquelles que molts dirien que no és una gran cançó, però l'escoltes i et posa de bon humor, i et sents capaç de fer moltes coses i de tirar endavant. Jo l'escolto sovint, perquè m'agrada, perquè em dona energia i, sobretot, perquè em porta bons records. És una d'aquelles cançons ideals per començar el dia, sobretot dies com els d'avui, que per a molts, comença la recta final del curs 2012-13. Així que aquí us la deixo, espero que us faci somriure de bon matí!
                                       http://musicatono.com/viendo/AtdC4SAr30k
Feliç dilluns!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada