Tradueix

dimarts, 31 de desembre del 2013

Àdeu 2013, benvingut 2014.

Un any més que se'n va. Una pàgina més que queda escrita en el nostre llibre personal, en la nostra història, en la de cadascú.

M'agrada que comenci un any nou, de la mateixa manera que m'agrada fer anys. I m'agrada celebrar-ho.
Que comenci l'any és com tenir una nova oportunitat per començar de zero, per reinventar-nos, per ser allò que volem ser. Com a mínim jo ho veig així. 

Fem llistes de propòsits i objectius que desprès no complirem, perquè es clar, ens proposem tantes i tantes coses que és impossible dur-les a terme totes. I pensem que l'any que arribar serà el millor any de les nostres vides. Quan de fet tots els anys són els millors anys i els pitjors també, perquè tots els anys tenen tot tipus de dies i moments. 

Però és la il·lusió el que compte, les ganes, l'entusiasme, el creure'ns capaços... Una força que ens entra i que poc a poc l'anem perden a mesura que avancen els dies i ens trobem que els nostres desitjos no es van complint. 

Hauriem de guardar aquestes ganes i tenir-ne un potet per prendre-les de tant en tant. 

Jo demano molt poc al 2014, perquè sé del cert que per a mi serà un any de grans canvis. Demano que riguem més, molt més, encara que sigui difícil i rondinem menys. 

Aquí us deixa una cançó que m'agrada especialment i que parla d'això, de començar de zero.




Feliç 2014!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada