Tradueix

divendres, 3 de maig del 2013

Els primers passos...


Com que diumenge és el dia de la mare he decidit dedicar aquesta entrada a una futura mare molt especial. 
Quan jo vaig arribar, ella tenia tres anys i des de llavors ens hem vist créixer de molt a prop, observant cada passa, per petita que fos, i també cada error. Dins del meu recorregut vital ella sempre hi ha estat present i sé, del cert, que jo sempre he estat en el seu.

Ara farà el pas més important de la seva vida, serà mare. I, encara que ella no ho digui sé que, tot i que està molt emocionada, també té molta por. (Com totes les mares del món)

Cada pas que donem a la vida, per petit i insignificant que sembli és important, cal que anem ben calçats i, que en les primeres vegades, ens deixem donar la mà per les persones que ens estimen i que tenim al costat.

Ella, la mare, em va demanar que li fes uns peücs, i jo vaig voler regalar-li'n uns de molt especials, tan especials com ella i com el nen que vindrà. Uns peücs divertits i moderns com la mare i únics i diferents com el nen. Perquè des del primer dia avanci amb pas ferm i segur i senti que té al costat a les persones que l'estimen i l'ajudaran a tirar endavant.


A tu només em queda dir-te que, encara que ara estiguis una mica lluny, no em penso perdre ni un minut d'aquesta aventura i que, sé, del cert, que seràs una gran mare.

Bon cap de setmana a tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada