Tradueix

dilluns, 18 de novembre del 2013

Petit.

Petit. Visc en un país petit. Tinc una família petita. Treballo en una escola petita, i m'agraden les coses petites. 

Sovint ens confonem. Sovint pensem que les coses grans, fastuoses i espectaculars són millors. No és veritat. Quan quelcom és massa gran perd la seva ànima, la seva veritat, allò que el fa únic. 

A mi m'agraden les coses petites i senzilles, aquelles que et roben un somriure en un moment inesperat, aquelles que et trobes dia rera dia i que et fan sentir bé. Que no costen res, però valen molt. 

Les coses petites, petites senzilles i especials, aquelles que sovint no sabem apreciar, aquelles a les que de vegades no donem importància, aquelles que hi són sempre, fins hi tot en els dies més dolents. Són, les que més m'agraden.

Podria fer una llista infinita de coses petites que em fan sentir bé, de coses que em trobo cada dia. Podria fer aquesta llista i no acabar-la mai. Perquè sabeu, quan comences a apreciar aquestes coses tan i tan petites, just en el moment que les comences a valorar, és llavors, quan et sents molt gran.

Feliç dilluns




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada