Tradueix

dilluns, 1 de juliol del 2013

Llegir al costat del mar.

I, per fi, som a l'estiu. Jo l'espero tot l'any, i quan se'n va sento una profunda enyorança. L'estiu significa tantes coses, és el moment de fer aquelles coses que durant l'any no tens temps de fer...

De totes elles, n'hi ha una que m'agrada especialment. Llegir al costat del mar. Podria passar-m'hi hores i hores, de fet, els que em coneixen bé, saben que si tinc un bon llibre perdo el món de vista.

I és que, aquest és, per mi, un dels plaers més grans de la vida. Durant tot l'any guardo llibres i llibres per llegir quan faci bo. Doncs allà, al costat del mar, sentir el so de les onades i aquella brisa suau, tenir la llibertat de perdre'm entre les pàgines d'una història sorprenent, o d'una que em faci plorar o riure, tan és. I marxar de viatge a algun lloc molt llunyà, sense moure'm ni un centímetre.

N'hi ha que diuen que és incomode i que al final no saps com posar-t'hi, però de fet, és igual, tot és qüestió de saber-se instal·lar i de regalar-te una estona per oblidar-ho tot i deixar-te portar.
Jo ho espero tot l'any, i podria llegir i llegir sense parar... 

Així que per aquest estiu, demano un ventet suau, unes ones en calma, una pila de bons llibres i tot el temps del món.

Feliç juliol!

1 comentari:

  1. Gem, haurem de fer una maleta plena de llibres, agafar una oferta de última hora de tot "incluido" i a volaaar! Total, no necessitem res més per desconnectar!

    Castelló

    ResponElimina