Tradueix

dimecres, 31 de desembre del 2014

Gràcies

No fa gaire vaig sentir que abans d’acabar l’any és bo donar les gràcies a tothom.  Fa uns anys, jo sempre ho feia, però amb el temps aquests costums es van perden, fins que arriba un dia en que te’n adones que sí, que cal, que no és cap ximpleria.

Així que no vull acabar aquest 2014 sense donar-vos les gràcies a tots.

Gràcies als meus pares i al meu germà, per ser-hi sempre, incondicionals. Per tots i cada un dels dies. Per ajudar-me a tirar endavant i donar-me forces per afrontar els nous projectes. Per fer-me tocar de peus a terra quan cal i donar-me ales quan les necessito. Infinitament gràcies.


Gràcies als meus oncles, al meu avi, al meu nebot i a les meves cosines. Per ser una pinya any rera any. Per totes i cada una de les rialles, per formar part de la meva història, del meu ahir i del meu demà. 

Gràcies als meus avis, els que ja no hi són. Perquè el seu record sempre em fa somriure. 

Gràcies als meus amics a tots i cada un d'ells. Als de sempre i als de no fa tant. Gràcies per aguantar-me, per fer-me riure, per seguir les meves bogeries. Per totes i cada una de les sorpreses. Per les converses infinites, per fer-se grans al meu costat. Gràcies a vosaltres que ja sabeu qui sou, perquè sense vosaltres jo, no seria qui soc.

Gràcies a aquells companys que de sobte te'n adones que esdevenen amics. Gràcies pels projectes compartits, per ser-hi el dia a dia. Pels secrets que no explicats i els que de cop, s'expliquen. Pels berenars, els dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres al sol. Per arribar allà on no arribo. Gràcies de tot cor.

Gràcies als meus companys de feina. Per ser una familia. Perquè ho feu tot més fàcil i, sobretot, més divertit. Per totes les hores bones i dolentes, per tot l'aprenentatge compartit. Perquè res seria igual si vosaltres no hi fossiu.

Gràcies al meu grup de teatre, per tota la il·lusió, per les ganes, per les hores i hores d'assaig.

Gràcies als meus alumnes per sorprendre'm cada dia i també gràcies als seus pares per confiar-me la seva educació.

I gràcies a tu que em llegeixes, si és que no t'he nombrat, per dedicar uns minuts a aquestes paraules que escric.

A tots moltíssimes gràcies i molt feliç 2015!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada