Tradueix

dilluns, 28 de juliol del 2014

Quan els somnis es fan realitat.

Aquesta és la història d'un somni. D'un somni fet realitat. Podria ser un somni meu, però no ho és. Podria ser un somni teu. Podria ser el somni de qualsevol persona.

Aquesta és la història d'un somni que tothom deia que era una bestiesa, que havien de passar moltes coses per poder fer-lo realitat, que hi havia molts passos per endavant. 

Un somni i molt per caminar.

Jo sense creure-me'l gaire un dia li vaig dir: Si tens un somni has d'anar fins al final, lluita i fes-lo realitat. Jo ho vaig dir per dir, perquè m'agrada veure que la gent somnia, i s'anima i creu que serà capaç. Perquè en aquell moment l'eufòria em va poder i ho vaig dir sense pensar.

Però aquell somni no era una ximpleria, ni una cosa momentània, era un somni de veritat.
Un somni i molt per caminar.

Ho va fer, pas a pas va anar construint-lo. Contra tot pronòstic, en contra del que tothom li deia, va treballar molt molt i molt pel seu somni i no es va deixar aturar per ningú.

I ara el somni s'ha fet realitat. No ha estat el destí, si no l'esforç, la persistència, les ganes i la valentia. I poder també un punt la bogeria. 

I ara que el somni s'ha fet real, té molt per caminar.



Feliç dilluns!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada